Niewielkie, rodzinne piekarnie mogą się rozwijać i konkurować na rynku. Dzięki zastosowaniu właściwie dobranego systemu do zarządzania mają szansę na ekspansję, a także wzmacnianie swojej pozycji na lokalnym rynku. Taką szansę, wdrażając Navireo, wykorzystała Piekarnia-Cukiernia Biełowieżec w Korszach w województwie warmińsko-mazurskim. System organizuje zarządzanie zamówieniami i wydaniami towaru do sklepów, usprawnia wystawianie dokumentów w ramach kolejnych dostaw, zbiorcze fakturowanie na podstawie dokumentów wydania, tworzenie planu produkcji w oparciu o dokumenty dostaw i co bardzo ważne w działalności piekarni – zapewnia rejestrowanie zwrotów pieczywa na różne sposoby. System umożliwia także tworzenie dowolnych, nawet bardzo nietypowych zestawień, w zależności od potrzeb klienta. Nowe zestawienia tworzone są szybko, tak by zarządzający mogli wykorzystywać pojawiające się biznesowe szanse i eliminować zagrożenia.