Niewielkie, rodzinne piekarnie mogą się rozwijać i konkurować na rynku. Dzięki zastosowaniu właściwie dobranego systemu do zarządzania mają szansę na ekspansję, a także wzmacnianie swojej pozycji na lokalnym rynku. Taką szansę, wdrażając Navireo, wykorzystała Piekarnia-Cukiernia Biełowieżec w Korszach w województwie warmińsko-mazurskim. System organizuje zarządzanie zamówieniami i wydaniami towaru do sklepów, usprawnia wystawianie dokumentów w ramach kolejnych dostaw, zbiorcze fakturowanie na podstawie dokumentów wydania, tworzenie planu produkcji w oparciu o dokumenty dostaw i co bardzo ważne w działalności piekarni – zapewnia rejestrowanie zwrotów pieczywa na różne sposoby. System umożliwia także tworzenie dowolnych, nawet bardzo nietypowych zestawień, w zależności od potrzeb klienta. Nowe zestawienia tworzone są szybko, tak by zarządzający mogli wykorzystywać pojawiające się biznesowe szanse i eliminować zagrożenia.
Vital – producent i dystrybutor pieczywa oraz wyrobów cukierniczych – zdobywa nowe rynki zbytu, korzystając z Navireo. Dzięki wdrożeniu systemu zautomatyzowano przetwarzanie zamówień, które dotychczas były wprowadzane ręcznie. Wcześniej czynności te musiało wykonywać dwóch pracowników przez około 6 godzin, obecnie jeden przez niespełna 5 minut. Automatycznie wprowadzane są także wszystkie zamówienia ze 150 sklepów sieci Biedronka. Dziennie generowanych jest ponad 1000 dokumentów z około 150 zamówień na cały asortyment piekarni, co daje w miesiącu 300 tys. pozycji w dokumentach zakupowych.
Polskie pieczywo cieszy się wielkim powodzeniem w Wielkiej Brytanii. Już nie tylko emigranci, z tęsknoty za swojskimi smakami, chętnie je kupują. Coraz więcej rodowitych mieszkańców Wysp docenia wyborny smak oraz jakość polskich chlebów i bułek. Wśród słynnych brytyjskich smakoszy naszego rodzimego pieczywa jest m.in. Mick Jagger, lider The Rolling Stones, który przyznał: „Nigdy nie przypuszczałem, że chleb ma tak dużo nut smakowych, podobnie jak najlepsze wino”. Piekarnia Polish Village Bread Ltd. w swoich zakładach w Londynie oraz Manchesterze wdrożyła Navireo w wersji dla piekarni i cukierni. Otwarte rozwiązanie dostosowano do specyficznych lokalnych wymagań.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom firm z branży piekarniczej i cukierniczej, InsERT stworzył specjalną wersję Navireo. Zawiera ona szereg specyficznych funkcji organizujących pracę i zwiększających biznesową efektywność piekarni i cukierni, m.in.: zwroty pieczywa – we wszystkich możliwych opcjach z automatycznymi mechanizmami rozliczania i fakturowania, zamówienia i dostawy towarów – z szybkim generowaniem i powielaniem zamówień we wszelkich konfiguracjach, organizujące pracę kierowców i trasy dostaw, planowanie produkcji, a także zarządzanie relacjami z klientami, obsługa płatności i należności czy generowanie analiz. System został z powodzeniem przetestowany i wysoko oceniony przez firmy z branży piekarniczej i cukierniczej.